Cindy – Zang
Cindy (Badhoevedorp)heeft al ruim 20 jaar podiumervaring. Zo is ze onder andere jarenlang de lead zangeres geweest van de bekende partyband Night Flight To Rio. Met deze band is ze de wereld overgevlogen en heeft ze op grote podia gestaan. We zijn blij dat ze al haar ervaring mee heeft genomen en nu bij ons zingt.
Renzo – Zang
Renzo (Almere) is ons jongste bandlid. Van rock naar pop tot emotionele ballads, Renzo doet het allemaal. Met zijn theater ervaring en goede conditie hoef je niet bang te zijn dat je de hele avond stil zit. Het wordt gegarandeerd een feest.
Maarten – Gitaar
Allround gitarist Maarten (Hilversum) speelt ondertussen al meer dan 20 jaar net zo makkelijk de solo partijen als de slag partijen. Maarten is in het bezit van een bijzonder mooi klinkende PRS gitaar en een Bluguitar AMP1 versterker. Hij zorgt samen met Noël voor de melodielijn van 0031.
Roy – Bas
Roy (Bussum) begon met bas te spelen in de glorietijd van nederpop: o.a. Doe Maar, Toontje Lager en Frank Boeyen. Na spelen in verschillende coverbands , waaronder samen met Cindy in partyband Night Flight To Rio, is hij nu klaar voor het echte bas-werk: de nederpop van 0031! Samen met Pierre is hij de solide basis en groove van 0031.
Pierre – Drums
Ondanks dat hij bijna de jongste is is Pierre (Hilversum) de meest ervaren muzikant in ons midden. Neem vooral je oordoppen mee als hij los gaat op zijn bijzondere DW Drumstel of op zijn bijzonder goed klinkende Gewa G6 PRO drumstel. Pierre speelt regelmatig in pop tempels als de Melkweg en 013 en heeft ook al door Amerika getoured met zijn vorige band Bail.
Noël – Toetsen / Backingvocals
Noël (Hilversum) is de toetsenist van 0031. Noël speelt met een Korg Nautilus. Dit instrument is gezegend met het mooiste en warmste geluid. Verder zingt Noël backing-vocals mee.
Onze Geluidsinstallatie
Op het gebied van het geluid maakt 0031 echt het verschil. We werken intensief samen met de geluidsman van EST Sound Technics. Ook onze PA installatie is van zeer hoge kwaliteit. Vrij uniek is daarnaast dat we zonder backline, dus zonder gitaarmonitor, zonder basmonitor, zonder floormonitors en volledig over in-ears spelen. Hierdoor wordt het zaalgeluid niet beïnvloed door het geluid van het podium, klinkt alles een stuk strakker en kan ook makkelijker in kleinere ruimte’s gespeeld worden. Nadat de eerste toon is aangeslagen weet je wat we bedoelen.